Продавець TV.4K розвиває свій бізнес на Prom.ua 2 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
+380 (93) 539-57-50
TV.4K
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється безкоштовно.

Умови повернення для товарів належної якості

Обмін товару або повернення грошей здійснюється протягом 14 днів після покупки. Категорії товару, що можна повернути або обміняти: телевізори, саундбари, кронштейни, HDMI кабелі, портативні колонки. Відповідно до закону "Про захист прав споживачів" покупець має право: обміняти товар належної якості (без механічних пошкоджень); повернути товар неналежної якості (механічні пошкодження, що виникли під час транспортування або через недбале поводження з вантажем працівниками пошти; заводські дефекти товару) та отримати кошти, витрачені на товар у повному обсязі. Повернення коштів здійснюється протягом 3-х днів з моменту, коли продавець забрав товар з відділення Нової пошти. Який товар підлягає обміну: товар, що не був механічно пошкоджений; товар в оригінальному пакуванні; товар, після купівлі якого не минуло 14 днів. Товар неналежної якості, що НЕ підлягає обміну та поверненню — товар, що був механічно пошкоджений покупцем. Умови оплати доставки при поверненні: у разі повернення товару належної якості і відправлення покупцеві нового товару доставку оплачує покупець. При цьому відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, що повертається; при поверненні коштів, у разі несплати товару, що повертається покупцем, сума доставки вираховується з покупця; якщо товар не відповідав опису з вини продавця, доставку в обидві сторони оплачує продавець. Процедура повернення товару неналежної якості: зателефонуйте нам і повідомте про намір повернути оплачений товар; повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів; після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар. Додатково: Повернення коштів здійснюється після отримання товару. Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти. Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти. Ми покриваємо витрати доставки тільки в тому випадку, коли продукт був неналежної якості. Якщо товар належної якості, то всі витрати несе покупець. У разі виявлення пошкодження товару при його огляді у відділенні Нової Пошти обов'язково складається відповідний Акт і про інцидент повідомляється за телефоном, вказаним на сайті нашої компанії. Адреси для повернення: с.Липини, відділення "Нова Пошта" №3 м. Луцьк, магазин "MixMedia", вул. Винниченка 25

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner